Regulamin sklepu internetowego

Firma Michał Tymcio Usługi Pośrednictwo, działa na podstawie modelu sprzedaży dropshipping, nie jest importerem towarów wystawionych na aukcjach jest jedynie pośrednikiem między zbywcą a kupującym. Zajmujemy się obsługą zamówień i transakcji dokonywanych poprzez portale na których umieszczone są nasze produkty. Nasza firma świadczy usługi pośrednictwa wyłącznie pomiędzy zbywcą a osobami prywatnymi. Zwroty i reklamację realizowane są przez kupującego. Koszty zwrotu i nieokreślony czas powodują że mogą być nieopłacalne dlatego proszę o przemyślany zakup !!!

 

§ 1

Postanowienia wstępne

 

1.  Sklep internetowy Lalki Reborn, dostępny pod adresem internetowym www.lalkireborn.pl, prowadzony jest przez Michała Tymcio prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Michał Tymcio Usługi Pośrednictwo-MichaelBest 41-403 Chełm Śląski ul. Jasna 13, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9541616438, REGON 385809520

2. Niniejszy regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu.

 

§ 2

Definicje

 

1.  Konsument - osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

2.     Sprzedawca - producent/dystrybutor działający na terenie Azji

3.      Klient - każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.

4.     Sklep - sklep internetowy prowadzony przez właściciela firmy MichaelBest pod adresem internetowym www.lalkireborn.pl

5.  Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

6.      Regulamin - niniejszy regulamin Sklepu.

7.   Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

8.    Konto - konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

9.      Formularz rejestracji - formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.

10. Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

11.  Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

12. Produkt - dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Produkty są fabrycznie nowe.

13. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też - stosowanie do cech Produktu - umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.

14.  Dropshipping – model logistyczny sprzedaży przez internet polegający na przeniesieniu procesu wysyłki towaru na dostawcę. Rola sklepu internetowego w tym modelu logistycznym sprowadza się do zbierania zamówień i przesyłania ich do dostawcy, który realizuje wysyłkę towaru do klienta. Podobnie jak w przypadku całego handlu detalicznego, sprzedawca osiąga zysk z różnicy pomiędzy ceną hurtową a detaliczną.

 

§ 3

Kontakt ze Sklepem

 

1.      Adres Sklepu: www.lalkireborn.pl

2.      Adres e-mail Sklepu: lalki.reborn.sklep@gmail.com

3.      Numer telefonu do sklepu: 502077334

4.      Numer rachunku bankowego Sklepu 78 1050 1214 1000 0097 2743 5639

5.  Klient może porozumiewać się ze Sklepem za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.

6.      Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sklepem w godzinach 9.00-14.00

 

§ 4

Wymagania techniczne

 

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

a.   urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Internet Explorer, Chrom, Mozilla,

b.      aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

c.       włączona obsługa plików cookies,,

d.      zainstalowany program FlashPlayer.

 

§ 5

Informacje ogólne

 

1.  Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.

2.    Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

3.   Zadaniem sklepu jest prezentacja oferty producentów/dystrybutorów i pomoc, pośrednictwo w nabyciu ich dla Państwa

4.      Produkty, które prezentujemy Państwu na naszych aukcjach są własnością producentów azjatyckich.

5.      Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

6.    Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) i koszty pośrednictwa ( w tym dokonania płatności związanych z ewentualnych dodatkowych płatności oraz kontrolą prawidłowości przesłanego towaru i jego stanem technicznym), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

7.   Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.

 

§ 6

Zakładanie Konta w Sklepie

 

1.    Aby założyć Konto w Sklepie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres email

2.      Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.

3.      Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4.   Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

 

§ 7

Zasady składania Zamówienia

 

W celu złożenia Zamówienia należy:

1.      zalogować się do Sklepu (opcjonalnie);

2.      wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

3.      zalogować się lub skorzystać z możliwości złożenia Zamówienia bez rejestracji;

4.      jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji - wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

5.      kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

6.  wybierz jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.

7. W ramach usług pośrednictwa firma dokonuje kontroli prawidłowości przesyłanego przez sprzedawcę do kupującego towaru. Kontrola polega na sprawdzeniu czy zamówiony przedmiot jest zgodny z zamówieniem oraz czy nie posiada widocznych uszkodzeń. W przypadku kiedy kupujący nie chce skorzystać z tej opcji należy powiadomić o tym w chwili zakupu. W tym momencie zamówiony towar trafi bezpośrednio do kupującego na adres wskazany podczas zakupu.

 

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

 

1.      Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

a.    Przesyłka kurierska InPost - wpłata na konto

b.  Przesyłka kurierska InPost -  płatność przy odbiorze

c.  Przesyłka InPost Paczkomat - wpłata na konto

c.  Przesyłka InPost Paczkomat -  płatność przy odbiorze

2.      Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

a.       Płatność za pobraniem

b.      Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

3. Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

 

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

 

1.  Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 7 Regulaminu.

2.  Po złożeniu Zamówienia firma Michał Tymcio kontaktuje się ze Sprzedawcą który niezwłocznie potwierdza otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę poprzez sklep internetowy, Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3.      W przypadku wyboru przez Klienta:

a.   płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

b.  płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

2.     Sprzedawca azjatycki ma 10 dni roboczych na wysłanie towaru i rejestrację w międzynarodowym systemie pocztowym. Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi średnio od 3 do 35 dni roboczych od momentu wysłania. Towar zamawiamy w ciągu 24h. Wszystkie przesyłki są rejestrowane i wysyłane pocztą międzynarodową bezpośrednio od producenta/dostawcy z Azji. Do Państwa docierają po kontroli wstępnej naszej firmy która sprawdza czy nadawca przesłał zamawiany towar, towar nie posiada widocznych uszkodzeń i wad materiałowych.

4.      Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

a.   W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

b.      W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży,

8. Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:

a.   W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

b. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

9. Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

10. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

11. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest niemożliwy.

12. Firma Michał Tymcio Usługi Pośrednictwo nie wystawia faktur Vat gdyż nie jest sprzedającym.

 

 

§ 10

Prawo odstąpienia od umowy

 

1.  Konsument dokonuje zakupu produktu od producenta azjatyckiego którego nie obowiązują przepisy UE. Sprzedawca azjatycki daje możliwość zwrotu produktu w terminie 7 dni od odbioru przy czym koszty zwrotu produktu ponosi w pełni kupujący. Średni koszt wysyłki pocztą polską wynosi ok. 130 złotych, dlatego prosimy o wzięciu pod uwagę tego zapisu podczas zakupu

2.   Konsument może odstąpić od Umowy, składając w sklepie oświadczenie o odstąpieniu od Umowy która zostanie przekazana sprzedającemu.

3.  Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail sklepu lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej sklepu - dane kontaktowe Sprzedawcy zostaną przekazane kupującemu celem odesłania przesyłki.

4.  Sklep Michał Tymcio przekazuje informację dotyczące podjętej decyzji przez sprzedawcę azjatyckiego dotyczące odstąpienia od umowy lecz nie ponosi odpowiedzialności za decyzję i skutki w tym przedmiocie

5.      Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

a.    Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

b.      Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu.

 

§ 11

Reklamacja i gwarancja

 

 

1.      Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

2.      Sprzedawcy azjatyccy udzielają 2 letniej gwarancji na sprzedawane produkty.

3.      W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji.

3.     Reklamacja realizowana jest przez producenta lub dystrybutora azjatyckiego poprzez odesłanie paczki przez kupującego. Średni koszt przesyłki pocztą polską wynosi ok. 130 złotych. Mając na względzie czas transportu reklamacja może być  problematyczna.

4.      Sposób realizacji reklamacji jest zgodny z opisem zawartym w § 10

 

 

 

§ 12

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2.   Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

a.   Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej ze Sprzedawcą.

b.      Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.

c.      Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

 

§ 13

Dane osobowe w Sklepie internetowym

 

1.    Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.

2.    Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy, gdzie nie chroni Cię RODO

3.    Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

4.    Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

a.  W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

b.  W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

 

§ 14

Postanowienia końcowe

 

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sklep poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

4. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.